Olof Palme vem är det



Jag lovar, Johan Palm har något emot mig. Först drömmer jag hemska mardrömmar om honom. Och i förrgår när jag var på stan, såg jag honom inne i Filbytergallerian (Linköping), han gav mig största mördarblicken. Men det var lite roligt faktist, för den enda som gick fram till honom var en gammal ful gubbe som ville ha autograf. Så går det. 

Visst är det skitfint ute nu? Det ser ut som att det växer kristaller på träden Jattefint :) Idag måste jag tvätta kläder så att jag inte fryser så mycket utan långkallingar. Eller nått sånt.


Kommentarer
Postat av: Feliciiaa

haha!!! Jaa, johan kanske inte gillar dig, jag menar du har ju faktiskt snott hans stil lite... XD haha skojja bah xd

2009-12-21 @ 09:39:13
URL: http://feliciiaab.blogg.se/
Postat av: hannah

haha, johan är så jäkla charmig! ;)

2010-01-10 @ 02:04:44
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0